الگوریتم پاندا دستگاه لیزر

این الگوریتم دستگاه لیزر یکی مهم ترین , اثرگذار ترین و البته یکی‌از خطرناک ترین الگوریتم های گوگل است که خیلی از وبسایت ها که این الگوریتم دستگاه لیزر را جدی نگرفتند شرایط کنونی زمان خویش را در زندان گوگل سپری می کنند و بسیار نادم و پشیمان میباشند .
نوشته‌علمی ای با مورد : چه‌طور از پنالتی گوگل خارج شویم می‌تواند به شما کمک کند

الگوریتم پاندا تمام تمرکز خود را بر روی محتوای وب سایت ها نهاده و وب سایت هایی دستگاه لیزر که محتوای بی کیفیت و یا اسکن در وبسایت خود ساخت می کنند , دستگاه لیزر موجب اندوه و برخی اوقات هم موجب عصبانی شدن این پاندای کریم و مهربان میشوند .
چرا الگوریتم پاندا بوجود آمد؟

خب همانگونه که آگاه می‌باشید گذشته از الگوریتم پاندا ( گذشته از سال ۲۰۱۱ ) , گوگل الگوریتمی تحت عنوان کافئین دستگاه لیزر را معرفی کرده بود و شعار آن این بود : ” محتوای طولانی تر , خوب تر ” ( البته این شعار هیچ زمان توسط گوگل تایید و یا این که تکذیب نشده و صرفاً یک تئوری تجربی است ) . اما بعداز مدتی فضای اینترنت پر‌از محتوا شد که خیلی از این محتوا ها بی کیفیت بودند و دستگاه لیزر در آن زمان هم بازار اسپمر ها ( ربات هایی که صرفاً برای کسب رتبه عالی در گوگل , محتوا ساخت می کردند که اکثر این محتوا ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نبودند ) داغ بود .

بعد از مدتی خزانه اطلاعاتی گوگل آکنده از داده ها شده بود که خیلی از این اطلاعات بی کیفیت بودند و این رخداد سبب ساز شده بود که مدیریت صفحه های و محتوای آنها برای ربات های گوگل مشقت بار شود به همین خاطر نیز گوگل تصمیم گرفت که با پرده‌برداری از الگوریتم پاندا به‌این غائله خاتمه دهد .
آپ دیت پاندا

به روز پاندا در صدر , برای فیلتر کردن محتوا و متون بی‌کیفیت و بی‌ارزش طراحی شد . زمانی این نرم‌افزار برای اولین دفعه در فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ عرضه شد , وب‌سایت‌هایی که نویسندگان جداگانه را استخدام می‌کردند و حجم وسیعی از متن ها بی‌کیفیت را ساخت می‌کردند , و همچنین وب‌سایت‌هایی که هر دسته مقاله‌ای را آزادانه به اشتراک می‌گذاشتند را شناسایی و فیلتر می‌نمود . این نرم‌افزار به‌طور مشهود , نگرش جان دار را نسبت به بازاریابی محتوا در حوزه‌ی دستگاه لیزر و حتی بالاتر از آن , در کل رشته‌های بازاریابی آنلاین , تغییر‌و تحول داد . پس‌ازآن دیگر نویسندگان بدون چاره نبودند فقط به تدوین کردن متن‌های طولانی و بی‌کیفیت بپردازند , بلکه هدف خویش را بر بالا بردن کیفیت محتوا متمرکز ساختند .

پاندا همه گیرترین نوع مجازات گوگل است که تقریباً به نوعی گربیان تمام سایت ها را می گیرد . هر چند اخیراً وبسایت گوگل , پاندا را جزئی از مجازات های خود نمی داند و از آن به عنوان “ الگوریتم کیفیت ” خاطر می نماید . الگوریتمی که کیفیت کلی وب سایت شمارا باز‌نگری می کند .

در حالتی‌که الگوریتم پاندا تشخیص دهد که سایت شما محتوایی کیفیت عالی پائین ایجاد می کند , موتور گوگل امتیاز پائینی برای کیفیت کلِ وبسایت شما در نظر می‌گیرد . این فرمان باعث می گردد که شما به رنج بتوانید در رنکینگ موتور کاوش گر گوگل قرار بگیرید . این “ الگوریتم تعدیل کنندۀ جايگاه ” میتواند به شدت بروی رتبۀ وب سایت تاثیر بگذارد و سبب ساز کاهش شدید ترافیک سایت شود .

برای همین است که گوگل پاندا , مجازاتی است که بروی رتبۀ همۀ لغت ها مهم اُرگانیک وبسایت تان اثر میگذارد . بدین نوع مجازات Site – Wide گفته می شود , به‌این مفهوم که در صورتی در جزء وب سایت خویش مشکلی به‌وجود بیاید , مجازات گوگل برای کلِ تارنما در لحاظ گرفته میگردد نه برای یک لینک یا یک صفحه . چنانچه که وب سایت تان توسط گوگل پاندا مجازات شود , متوجه تغییرات ذیل خواهید شد :

ترافیک تارنما با روبه پایین شدید , ولی تدریجی روبرو میگردد که در غایت روندی ثابت پیدا می نماید .
تمام صفحات وبسایت تان با نقص‌ رنکینگ روبرو خواهند شد . ( علی رغم تمام بک پیوند هایی که برای آنها تهیه و تنظیم نموده اید ) .
تارنما تان در جستجوی برخی کلمات دارای اهمیت معین در نتایج گوگل نشان داده خواهد شد , ولی خیر به شکل سابق! احتمالاً بتوانید دستگاه لیزر وبسایت تان را برای اکثری عبارات دارای اهمیت در ورقه ۲ یا این که ۳ پیدا کنید .

تجربه نشان داده است بعداز این که گوگل چند دفعه به روز شود , تارنما شما به مرتبه های پائین تر تنزل می کند . ( گوگل به صورت مداوم دستگاه لیزر در حالا بالا بردن کیفیت استاندارد خود هست . بدین مضمون‌ که در صورتی الگوریتم های گوگل وبسایت شما‌را نپسندند , در حین مجال جایگاه تارنما شما بدتر خواهد شد ) &# دستگاه حکاکی لیزری ;