ضوابط دستگاه لیزر ۶ نکته دارای اهمیت دستگاه لیزر در سال ۲۰۱۶

قوانین دستگاه لیزر در یک سری سال اخیر شاهد تغییرات اکثری بوده است , گوگل سالانه بیش تر از ۵۰۰ بار الگوریتم‌های جست‌وجو خود را آپدیت می‌نماید و سایت‌های اکثری با تغییرات الگوریتم نو به‌طور بدون نقص حذف میشوند , برای همین درک کردن اصول دستگاه لیزر از هر گزینه‌ای برای بازاریابی اینترنتی حائز اهمیت است . البته با تغییر‌و تحول الگوریتم‌ها این نگرانی برای صاحبان سایت‌ها پیش نیاید که نکنِ وب سایت ما نیز پنالتی ( حذف در جست‌وجو ) شود . فلسفه دستگاه لیزر از اول بر روی محتوای کیفیت عالی و استاندارد بوده و می‌باشد و این آپدیت‌های الگوریتم برای هوشمند شدن موتور جست‌وجوگر و بیش تر دیده شدن محتوای سایت‌های با کیفیت میباشد .
متخصص ها دستگاه لیزر نکات مختلفی را درباره شرایط دستگاه لیزر و چگونگی نتیجه‌گیری از سرمایه‌گذاری بر محتوا را در سال ۲۰۱۶ , ارائه کرده‌اند .

صاحبان وب‌سایت‌ها و بازاریاب‌های اینترنتی سرمایه‌گذاری بر روی محتوا را تقویت میکنند , ولی برای تقویت این سرمایه‌گذاری , می بایست پاره ای زمان برای یادگیری قوانین نو دستگاه لیزر , در حیث داشته باشند . متخصصین دستگاه لیزر می‌گویند , روزهایی که توجه موتورهای جست‌وجو به عنا وین و فایده از لغت ها اصلی درون آنان برای دریافت ترافیک بالا در وب‌سایت , دیگر تمام‌شده است و محور استراتژی‌های نو دستگاه لیزر , بر گزینه‌ای به نام &# www.iranrotec.ir ; تجربه کاربری دل‌نشین ” است .

قبلاً برای اجرای دستگاه لیزر , توصیه‌ها بر روی لغت ها اساسی متمرکز بودند . , اما آیا حقیقت این است ؟
موتورهای کاوش روزبه‌روز هوشمندتر می شوند . دیگر کنترل صفحه های و نحوه نمایش محتوا یا این که این که صفحات ایجادشده برای چه کلماتی نمایش داده‌شده‌اند , از عهده تولیدکنندگان محتوا خارج‌شده است .
بر اساس مطالعه‌ای بر روی آتی دستگاه لیزر که توسط موسسه Moz در آگوست ۲۰۱۵ انجام‌شده است , فاکتورهای با اهمیت مؤثر بر دستگاه لیزر در سال نو مورد ها پایین خواهند بود :

گوشی دوست بودن ( mobile Friendly ) وب‌سایت : ۸۸ %
آنالیز ارزش مشاهده‌شده صفحه های : بالای ۸۱ %
داده‌های مصرفی مثل مدت‌زمان اثبات بودن در صفحه های : بالای ۶۷ %
خوانا بودن و صفحه ارایی : بالای ۶۷ %

کاهش تأثیر دو فاکتور مورداستفاده اضافه تولیدکنندگان محتوا هم در‌این مطالعه ثابت‌شده است :

تأثیر لینک‌های خریداری‌شده : تحت ۵۵ %
تأثیر لینک‌های درون متنی ( Anchor Text ) : تحت ۴۹ %

به دنبال مطلب , ۶ توصیه متخصص ها دستگاه لیزر برای سرمایه‌گذاری حداکثری محتوا در فایده از دستگاه لیزر را خواهید رویت کرد :
نکته های دستگاه لیزر – هدف از با صرفه سازی

هدف از با صرفه سازی تارنما

انگیزه

دیگر نیازی به یک واژه و کلمه اصلی مشخص و معلوم برای توصیه نتایج دارای ارتباط جستجو ندارید . درگذشته دریافت کلیک با اهمیت و مهم بود . امّا حالا موتورهای جستجو روش ارتباط استفاده کننده با وب‌سایت شمارا مشاهده می‌نمایند و فاکتورهایی برای امتیازدهی به سایت شما دارند که به‌صورت زیر هستند :
۱ – آیا استفاده کننده به نتایج جستجو برگشته و بر روی موارد دیگر کلیک می‌کند؟
۲ – زمانی که در وب‌سایت شما می باشند , جواب آنچه در‌پی آن می‌گشته‌اند را یافته‌اند؟
۳ – زمان زیادی در وب سایت شما باقی‌مانده است پس برایش جذاب بوده
۴ – مستقیم به محتوایی که دنبالش بوده رسیده یا پس از یک سری کلیک در وب سایت شما به محتوا رسیده؟
۵ – آیا مجدداً کاربرها به تارنما شما رمز میزنند و یا تنها یک‌بار به وب سایت شما رجوع می‌کنند؟

و … . .