در دستگاه لیزر محتوا کلمات دارای اهمیت , سخن آخر را نمی‌زنند !!

تأثیر استفاده از کلمات‌کلیدی در عناوین صفحات , کمتر چشم می شود . گوگل در تعبیر دستگاه لیزر معانی هوشمندتر شده‌است . به‌عنوان‌مثال قبلاً این‌طور بود که در شرایطی‌که می‌خواستید شایسته ترین رستوران‌ها را معرفی نمائید , باید ۳ الی ۴ بار به عبارت “ شایسته ترین رستوران‌ها ” اشاره می‌کردید . ولی همچنان اشاره به “ شایسته ترین رستوران‌ها ” مؤثر است , امّا معنای دستگاه لیزر منطق گرایانه مهم‌تر است . اکنون کافی است بتوانید در مقاله موردنظر , به چگونگی داشتن یک تجربه شام خوب در رستوران‌های موردنظر اشاره‌کنید و نهایتاً توسط موتور جستجو , انتخاب شوید .


قبلاً , لغت ها حیاتی را در محتوای حساس یا این که در متاتگ توضیحات قرار می‌دادیم , درحال حاضر , اما این گزینه‌ها از مد افتاده . ازآنجایی‌که دستگاه لیزر موتورهای جستجو رفته‌رفته هوشمندتر دستگاه لیزر می شوند , استارت به آنالیز و پردازش درباره بقیه کلماتی می‌نمایند که کاربر انتظار دارد درین مقاله پیدا نماید ( مسئله‌ای که منجر می گردد مقاله شما‌را در موضوع موردنظر معتبر نشان دهد ) .

در شرایطی‌که میخواهید راجع‌به اپل واچ مطلبی بنویسید , بایستی کلماتی مانند “ اپل ” , “ واچ ” , “ آیفون ” , “ فرصت ” و “ ساعت ” را نیز در نوشته استعمال کرده باشید . وجود این کلمه ها در نوشته , سیگنال یک نوشته ی علمی عالی را به موتورهای جستجو ارسال خواهد کرد .

۷۵ % لغت ها قضیه جستجو بین ۳ تا ۵ واژه و کلمه هستند . پس می بایست عناوین را به‌دقت نوشته باشید . موتورهای کاوش به این این داستان پی برده‌اند که در شرایطی‌که کاربران برای واژه و کلمه “ بازاریابی ” یا هر کلمه و واژه دیگر یا یک عبارت دوکلمه‌ای , کاوش کنند , نتیجه‌ای را که می‌خواهند به دست نمی‌آورند . برای به دست آمدن نتایج کیفی که به سؤالات آنها جواب دهد می بایست دستگاه لیزر از کلمه ها ۳ , ۴ یا ۵ کلمه‌ای فایده کنند . دستگاه لیزر به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا , به هنگام بهینه‌سازی محتوای خود , بایستی این مورد را هم در حیث داشته باشید .

پس فقط از عبارات تک‌حرفی منفعت نکنید و استفاده کننده را در نظر بگیرید , ممکن است در دو حرف جست‌وجو کرد آن‌وقت چی ؟

ضوابط دستگاه لیزر 2016 – تمرکز در تجربه کاربری

تمرکز در تجربه کاربری
۳ – متمرکز بودن بر روی تجربه کاربری !!

دستگاه CNC هرسال بر روی ۵۰۰ الگوریتم , تغییراتی زیادی را اعمال می نماید . هر تغییری بر روی اطمینان از این قضیه متمرکز است که هنگامی کسی در گوگل جستجویی انجام دهد , در حالتی‌که در چندین ورقه نخستین به سود درست دست یابد , تجربه خوب داشته است . این قضیه ارتباطی با گمراه کردن یا این که حقه زدن به موتور جستجو نیست . بلکه مربوط به به‌این است که چه‌گونه مطمئن گردید مقاله‌ای که در آن بر روی عبارت موردنظر تکیه‌دارید , شایسته ترین محتوای ممکن برای کاربر بر روی وب است .

بنابراین , محتوای ارجینال ( تولیدشده به وسیله خودمان خیر کپی ! ) , بیشتر از گذشته اهمیت داراست . هر میزان محتوای ارجینال بیشتری بتوانید ایجاد فرمائید ( چه نوشته طولانی , چه عکس یا یک ویدئو باشد ) , تمام چیزی است که می توانید در صفحه های خود قرار دهید تا کسی را متقاعد به تلاوت و نشر آن نمایید .
مردم معمولاً مطالبی را دوست دارا‌هستند که هضم آن راحت‌تر است . که برای این امر بایستی وزن متن نیز در لحاظ گرفته شود . شما می‌توانید فهرستی از مطالب منتشرشده در وب‌سایت‌های دیگر را نمایش دهید که انحصاراً بوسیله شما و به‌صورت ویراستاری تحلیل‌شده باشد . پاراگرافی از محتوای دیگران را بردارید , اعتبار آن پاراگراف را به نویسنده‌اش اختصاص دهید . سپس بازنویسی موردنظر خود را در پاراگراف بعدی انجام داده یا به چک آن بپردازید .
مقررات دستگاه لیزر – حجم محتوا ایجاد شده

حجم محتوا تولید شده اهمیت بسیار دارااست
۴ – حجم محتوا اصلی است

مقاله‌ها طولانی‌تر , لا ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کلمه , به‌طور معدل در جستجوها خوب تر و بخش اعظم نمایش داده می شوند . درحالی‌که قبلاً یک نوشته‌ی‌علمی ۳۰۰ کلمه‌ای , محتوایی طولانی محسوب میشد . مقالات طولانی‌تر ترافیک بیشتری دریافت مینمایند و در دستگاه لیزر رتبه بالاتری دارا هستند . علی‌الخصوص در حالت رقابتی . تغییراتی که گوگل انجام می‌دهد و ادله آن‌ها , برای اطمینان از این است که ترافیک را به‌سوی صفحاتی بکشانند که برای یوزرها مفید واقع‌شده و لذت‌بخش باشد . همینطور برای هضم بهتر و آسوده محتوای طولانی برای استفاده کننده , کافی است که محتوا را با عنوان ها و بخش‌بندی‌های کاربردی , نشانه‌های دسته‌بندی و تصاویر , بی نیاز نمایید .
برهان سناریو خوبتر و بیشتر مقالات طولانی‌تر در جستجوها , وجود کلمه ها و تصاویر اکثر برای سکو دهی است . مردمان در شبکه‌ها اجتماعی , مقالات طولانی‌تر را بخش اعظم به اشتراک می‌گذارند . مقالات کوتاه‌تر هم میتوانند گاهی خوبتر کار کنند . اما به‌طور میانگین شانس مقالات طولانی‌تر بیش تر است .